Proponujemy szeroką ofertę zajęć:

​

- treningi na maszynach siłowych i cardio, crossfit, trx

- treningi personalne

- joga

- joga dla dzieci

- fitness: dla mam z bobasami, dla seniorów, trening wzmacniający, step

- cykliczne kursy samoobrony dla kobiet i nie tylko

 - boks i sztuki walki

TRENING PERSONALNY

U nas to kompleksowy program treningowy indywidualnie dobierany do twoich potrzeb i biologii. Wykorzystujemy do niego najróżniejsze metody ćwiczeń m.in.  TRX, cross fit, cardio, tabatę… Trening jest rozpisywany po pierwszym spotkaniu i konsultacji ale ponieważ ćwiczysz cały czas pod okiem trenera ulega on ciągłej modyfikacji dopasowując się również do twoich postępów i celów.  

DIETA

Dobrym uzupełnieniem kompleksowego treningu jest odpowiednia dieta. W tym temacie również możesz liczyć na naszą pomoc – Michał jest certyfikowanym dietetykiem sportowym i posiada ogromne doświadczenie w modelowaniu sylwetki dietą i promowaniu zdrowego odżywiania.  Menu jest dopasowywane indywidualnie pod kątem twoich celów, fizjologii ale również preferencji smakowych, bo przecież jedzenie musi być również przyjemnością! 

TRENING CROSSOWY - CROSSFIT  modny trening z USA, ale o co w nim naprawdę chodzi…?  

jest to trening siłowy i kondycyjny,  zapoczątkowany w 2001 przez  Grega Glassmana do trenowania policji w Kalifornii. Potem został też wdrożony w treningu marines, strażaków i żołnierzy amerykańskich. Crossfit bazuje na codziennym programie ćwiczeń, które wykonuje się w sposób określony, określoną ilość razy, może on trwać od 5 do 30 minut. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni. Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę.  Ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność, wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję. 

Po więcej odsyłamy do artykułu:

https://natemat.pl/49917,czym-jest-crossfit-w-warszawie-zapanowala-moda-na-katorzniczy-trening

TRENING CARDIO – przedłużający życie…

Jest  zwany też treningiem wytrzymałościowym, tlenowym lub aerobowym, to forma ćwiczeń, których głównym celem jest poprawa wydolności serca ale pomaga również schudnąć, dotlenia organizm i wspiera jego funkcjonowanie, zwiększa efektywność przemian metabolicznych, wspomaga układ krążenia i generalnie przynosi korzyści zdrowotne i poprawia samopoczucie. Trening cardio  polecany jest wszystkim osobom, bez względu na wiek czy poziom wydolności fizycznej.  Trening tlenowy charakteryzuje się  z umiarkowanym ale systematycznym wysiłkiem.  

Do najpopularniejszych treningów cardio zaliczane jest: bieganie, jazdę na rowerze, rolki, nordic walking , marsze i marszobiegi, pływanie, trening na rowerku stacjonarnym (tzw. spinning), stepperze, orbitreku, bieżni oraz skakanie na skakance. Zimą można trening realizować na nartach lub łyżwach. Tak naprawdę dobre są nawet  zwykłe spacery.

Najlepsze efekty otrzymuje się  trenując z umiarkowanym wysiłkiem umożliwiającym utrzymywanie akcji serca na stałym, lecz niezbyt wysokim poziomie. Gdy trenujemy, nasze tętno powinno oscylować w granicach siedemdziesięciu procent tętna maksymalnego (Tmax=220-wiek), pozwala to na spalanie tkanki w środowisku tlenowym. 

Zainteresowany? Po więcej … https://fitness.wp.pl/18707,na-czym-polega-trening-cardio 

TRX – trening podwieszany

TRX czyli ćwiczenia z taśmami w zawieszeniu, to kolejny program treningowy rodem z amerykańskiego wojska. W skrócie to ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów – w kształcie litery Y,  mocnych ale elastycznych. Mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego, a pasy podtrzymują ciało, co pozwalana  równomiernie rozbudowanie oraz wzmocnienie mięśni bez obciążania stawów i kręgosłupa.  Jeden koniec taśm przymocowuje się do stabilnego punktu, np. zawiesza o drążek a dwie pozostałe linki ze specjalnymi uchwytami trzyma się w rękach lub zahacza o nie stopy, podpierając się rękami o ziemię.

OK

Ta strona używa ciasteczek. Sprawdź szczegóły w polityce prywatności i cookies